Algemene Voorwaarden 't Goede Gevoel

Burgemeester Ponjeestraat 16, 5861AG Wanssum

 

1. Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen 't Goede Gevoel en een klant of koper, tenzij van deze voorwaarden door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

 

2. Diensten

t Goede Gevoel zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.

Tevens worden behandelingen uitgevoerd conform hygiëne-, arbo- en milieureglementen.

 

3. Afspraken

Behandelen vinden uitsluitend op afspraak plaats. Afspraken kunnen telefonisch of via WhatsApp worden gemaakt. De klant dient bij verhindering een afspraak

uiterlijk 24 uur van tevoren aan t Goede Gevoel door te geven. Deze afmelding kan telefonisch of via Whats App gedaan worden Indien de klant deze verplichting niet nakomt, dan mag t Goede Gevoel 100% van het tarief voor de gereserveerde behandeling aan de klant doorberekenen.

Indien de klant te laat op de afspraak verschijnt wordt deze tijd afgetrokken van de duur van de behandeling, echter zal het volledige bedrag voor de behandeling aan de klant worden doorberekend.

 

Indien Pedicure Miranda Disberg verhinderd is, zal dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan de klant worden doorgegeven met de mogelijkheid een nieuwe afspraak in te plannen.

Bij verhindering door overmacht hoeven beide partijen zich niet aan bovenstaande verplichtingen te houden. Volgens de wet is er sprake van overmacht als een partij er helemaal niets aan kan doen dat hij zijn verplichting niet nakomt. Het is niet zijn schuld en het valt hem niet toe te rekenen.

 

4. Tarieven en betaling

t Goede Gevoel vermeldt de tarieven van behandelingen en producten zichtbaar op de website van de praktijk als ook in de praktijk.

De gemelde tarieven zijn inclusief 21% btw. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele aangeschafte producten, contant of per pinbetaling te voldoen.

 

5. Aansprakelijkheid

Voorafgaand aan behandeling vindt anamnese plaats. De verantwoordelijkheid voor het melden van ziektes, aandoeningen en allergieën ligt volledig bij klant.

De verantwoordelijkheid om bij medische aandoeningen, die niet mogen worden behandeld door een pedicure, of die door een pedicure behandeling kunnen verergeren, naar een arts of specialist te gaan, ligt ten allen tijde bij klant. 

t Goede Gevoel kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor eventuele gevolgen van de behandeling, of enige schade, van welke aard dan ook, tenzij

sprake is van grove nalatigheid.

 

6. Geheimhouding

t Goede Gevoel verplicht zich tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant verteld tijdens een behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk

als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, t Goede Gevoel verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

 

7. Beschadiging en diefstal

t Goede Gevoel is niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van persoonlijke eigendommen die door klant zijn meegenomen naar de praktijk.

De pedicure is verzekerd voor wettelijke aansprakelijkheid. De pedicure heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt.

 

8. Klachten

Indien een klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven dagen, schriftelijk worden gemeld aan t Goede Gevoel.

t Goede Gevoel dient de klant binnen zeven dagen na ontvangst van de schriftelijke klacht, een adequaat antwoord te geven. Indien de klacht gegrond is dan zal

t Goede Gevoel de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen.

 

9. Gedrag

De klant dient zich in de praktijk volgens de algemeen aanvaarde normen te gedragen. Indien een klant na waarschuwing, onbehoorlijk gedrag blijft vertonen,

heeft t Goede Gevoel het recht de klant de toegang tot de praktijk te ontzeggen zonder opgaaf van redenen.

 

10. Recht

Op welke overeenkomst tussen t Goede Gevoel en klant is het Nederlands recht

van toepassing.